Роль личного бренда медицинских работников в формировании спроса на медицинские услуги
- Авторы: Майкова Н.О.1, Боровская М.О.2, Ерёмина Ю.А.3
- Учреждения:
- Многопрофильная клиника «Бирюлево» сети клиник «ИНТЕЛмед», Москва, Россия
- ООО «Лекарь-2006», Москва, Россия
- Тамбовский государственный университет им. Г. Р. Державина, Тамбов, Россия
- Выпуск: № 4 (2023)
- Страницы: 358-361
- Раздел: Статьи
- URL: https://remedium-journal.ru/journal/article/view/1665
- DOI: https://doi.org/10.32687/1561-5936-2023-27-4-358-361
- Цитировать
Аннотация
Ключевые слова
Об авторах
Нина Олеговна Майкова
Многопрофильная клиника «Бирюлево» сети клиник «ИНТЕЛмед», Москва, Россия
Email: maini1@mail.ru
Мария Олеговна Боровская
ООО «Лекарь-2006», Москва, Россия
Email: kipka2024@mail.ru
Юлия Александровна Ерёмина
Тамбовский государственный университет им. Г. Р. Державина, Тамбов, Россия
Email: ulya-eremina96@rambler.ru
Список литературы
- Bezzubenko O. I. Brand-status of a doctor as the basis of professional and personal growth of a medical specialist. Cardiovascular Therapy and Prevention. 2022;21(7):103—104. (In Russ.). doi: 10.15829/1728-8800-2022-3349
- Kolesnik V. I. Marketing of medical services as a tool for effective activity of healthcare institutions. Scientific Bulletin: finance, banks, investments. 2020;2(51):24—39. (In Russ.)
- Kapustina L. M., Beloborodova O. G. Marketing research of consumers of paid medical services. Practical marketing. 2020;(10):3—9. (In Russ.)
- Golovina T. A., Plotnikov V. A., Treshchevsky Yu. I. Modern trends in the development of management and public administration. In: Materials of the All-Russian full-time scientific and practical conference «Modern trends in the development of management and public administration». Orel; 2021:94—99. (In Russ.)